Hver dag handler vi ansvarligt for at skabe værdi og lønsomhed gennem vores produkter og ved at fremme sundhed og trivsel for mennesker, vores kyllinger og planeten.
Mad er dybt forankret i lokale traditioner, kulturer og smag. Vores overordnede strategi kombinerer styrken ved at være en global gruppe med den lokale kontekst, der kræves for at skabe stærke brands, som forbrugerne værdsætter. Vores vigtigste forpligtelse over for forbrugerne er, at vores produkter er sikre og sunde at spise, og at de produceres lokalt fra kyllinger, der trives og behandles godt.
Vores præmis er, at alle vores kyllinger skal trives, fra udrugning til slagtning. God dyrevelfærd er en integreret del af vores aktiviteter af etiske årsager, og fordi dette har direkte indflydelse på produktkvalitet, ressourceeffektivitet og lønsomhed. Kun sunde kyllinger kan vokse på en bæredygtig måde.
At sikre, at hver eneste kylling trives og opdrættes på en ressourceeffektiv måde, og at så meget af kyllingen som muligt omdannes til god mad på tallerkener, er det vigtigste, vi kan gøre for at reducere vores miljø- og klimapåvirkning. Vi arbejder kontinuerligt på at forbedre og styrke vores bæredygtighedsindsats i hele værdikæden.